آموزش هشتگ گذاری حرفه ای

آموزش هشتگ گذاری حرفه ای

هشتگ چیست؟

هشتگ «Hashtag» همان کلمه یا عبارتی است که با علامت «#» آغاز شده و به منظور شناسایی کلمات کلیدی و یا دسته‌بندی کردن مطالب در شبکه‌های اجتماعی مختلف به‌کار گرفته می‌شوند.

هشتگ‌ها قابل کلیک هستند، هر کسی که روی هشتگ اینستاگرام کلیک کند یا جست‌وجوی هشتگ اینستاگرام را انجام دهد، صفحه‌ای را مشاهده می‌کند که تمام پست‌های برچسب زده با آن هشتگ را نشان می‌دهد.

به طور خلاصه هشتگ ها محتوای اینستاگرام شما را قابل کشف می‌کنند و مخاطبان واقعی را به شما می‌دهند.

چند فایده هشتگ گذاری

  • جست‌وجو سریع
  • جذب مخاطبان هدفمند
  • افزایش بازدید و ذخیره پست
  • نمایش پست شما برای عموم
  • جست‌وجو گسترده پیرامون موضوع خاص

تکنیک های هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام دارای قواعد خاصی است اگر شما از روش اصولی بهره ببرید تا 70 درصد بیشتر می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

1. استفاده از کلمات خاص

شما باید از هشتگ هایی بهره بگیرد که بین مخاطبانتان محبوب است هرچقدر هشتگ های شما خاص و جذاب‌تر باشد مخاطبان بیشتری جذب می کنید.

برای مثال اگر کسب و کاری را معرفی می کنید رقبای کاری خود را بررسی کنید و  از یک یا حداکثر دو هشتگ ثابت در کنار بقیه هشتگ های پست و استوری خود استفاده کنید.

2. پیدا کردن هشتگ ها

دو راه برای پیدا کردن بهترین هشتگ ها برای پست شما وجود دارد که به شرح زیر است:

  • یکی از طریق نوار جست‌وجو اینستاگرام است که می‌توانید با این روش هشتگ های مشابه و ترند را پیدا کنید.
  • راه دیگر از طریق سایت متا هشتگ که با استفاده از این روش می‌توانید هشتگ های پر کاربرد را با توجه با کلمات کلیدی خود بیابید و از آنها بهره بگیرید.

3. تعداد هشتگ

اینستاگرام برای هر پست حداکثر 30 هشتگ را در نظر گرفته ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم برای باز خورد بهتر از20 هشتگ ترند و جذاب در پست خود استفاده کنید

فراموش نکنید که در هر استوری می‌توانید از 10 هشتگ ترند و جذاب بهره بگیرید

4. هشتگ های جدید

کمی جسور باشید و در کنار استفاده از محبوب ترین هشتگ ها برای پست و استوری خود از هشتگ های جدید نیز استفاده کنید تا با این چاشنی مخاطبان جدیدی پیدا کنید.

5. هشتگ گذاری برای عکس

شما می‌توانید برای هر تصویر از تصاویر اینستاگرام خود اسم و یا موضوعی را انتخاب کنید و پس از آن، آن تصویر را با هشتگ جست‌وجو کنید.

در این صورت مخاطبان که قصد مشاهده تصاویری با آن موضوع را دارند به پست ها و تصاویر شما به سادگی دسترسی پیدا می کنند.

و از این طریق میزان بازدیدکنندگان وفالوئرهای پیج شما بالاتر می رود

به یاد داشته باشید که می‌توانید مکانی که تصویر را در آنجا تهیه کردید را در کپشن خود با هشتگ قید کنید تا در این صورت این امکان برای مخاطبانی که به دنبال آن مکان هستند فراهم شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره واتساپ ما در ارتباط باشید

09037243800

اشتراک گذاری:
  1. Image

    هشتک جدید یعنی چه؟

    • Image

      سلام دوست عزیزم منظور از هشتگ جدید یعنی هشتگ هایی که به صورت دائم در پست هاتون استفاده نکردین و مربوط به همون پستی هستش که میخواین بزارین برخی از هشتگ ها باید به صورت دائم در پست های شما وجود داشته باشه برای مثال اگر کار شما دیجیتال مارکتینگ میباشد هشتگ دیجیتال مارکتینگ در تمامی پست هاتون باید وجود داشته باشد . ولی به این نکته توجه کنید که این هشتگ های ثابت تعدادش باید بسیار کم باشد ( حداکثر 5 عدد )

نظر بدهید